perjantai 6. syyskuuta 2013

Rättei.

Eksyin Kiertin sivuille enkä voinut vastustaa kiusausta. Bambuiset, pestävät tiskirätit ovat juuri sitä, mitä olen keinokuituisia ällölimatiskirättejä inhoten käyttäessäni kaivanut.


"Kierti on tarjonnut kestäviä vaihtoehtoja kodin arkeen jo vuodesta 2008. Perusajatuksena on, että tuotteet ovat pestäviä ja uudelleen käytettäviä kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja. Tuotteen pitkä käyttöikä on aina kestävän kehityksen kannalta järkevää. Käytämme etupäässä ekologisia materiaaleja, kuten bambua, hamppua, luomupuuvillaa, ja pellavaa."



Puna-valkoiset Salmiakit lähtevät torpalle, musta-valkoiset "Sipulikupolit" jäävät kaupunkikotiin. Ihanaa, kun saa sisustaa kahta eri kotia ja kahta eri tyyliä: kaupungissa musta-valkoista, harmaata, modernimpaa ja violettia itämaisin sävyin, Torpalla överiretroa kaikissa maailman kauniissa sävyissä ja tyyleissä. (Niissäkin, joiden olemassaoloa en ole aiemmin uskaltanut edes myöntää.)

Jännä, että varastoista löytyy yhtäkkiä paljon Torpalle sopivaa tavaraa, sellaista, mitä olen ostanut sillä ajatuksella, että kaupunkikotiin ne eivät tule koskaan istumaan, mutta että joskus on vielä joku paikka, johon ne ovat tarkoitettu. Tiedostamattomasti olen sisustanut Torppaa, tai sen kaltaista paikkaa, jo paljon ennen kuin se konkreettisesti tuli elämäämme.

Puoli kaupunkia (ainakin facebook-streamista pääteltynä) katsoo fudista, minä istun takapihalla kynttilänvalossa ja olen jo henkisesti pöndellä. Viisi päivää vielä.

3 kommenttia:

  1. No onpas ihania :)

    Ja toi on niin totta. Ihanaa, kun saa laittaa maalle sellaista mitä ei kotiin huolisi. Tiedän tunteen. Hyvä balanssi pysyy!

    VastaaPoista
  2. Balanssi nimenomaan :) Tätä veruketta onkin jo tullut viljeltyä ahkerasti P:n pyöritellessä silmiään mun aarteille :D

    VastaaPoista